enter-article גדרות אלומיניום מחיר למטר – המחירון המלא לשנת 2023 - מרכז אלומיניום | הנהלה: בית עובד 8, תל אביב (פריסה ארצית) | טלפון: 072-3313812 כתובת מייל: alumicoil@gmail.com
עבודות אלומיניום » מאמרים וחדשות » גדר אלומיניום - המחירון המלא והמעודכן לשנת 2024

גדר אלומיניום - המחירון המלא והמעודכן לשנת 2024


לפניכם מחירון גדרות אלומיניום המלא לשנת 2023 הכולל מחירים לפי מטר ולפי סוגי האלומיניום הקיימים ובנוסף, מחירי ההתקנה לפי התשתית.

גדרות אלומיניום בהשוואה לגדרות מסוגים אחרים משמשות רבים מהצרכנים, במיוחד בגלל העיצוב, העמידות והמחיר. במאמר הבא ננסה לפרט על סוגי המחירים לפי הדגמים הקיימים כיום בשוק.

כאשר אנו בונים גדר אלומיניום, עלינו לשלם על הגדר וכמובן גם על ההתקנה, עלינו לקחת בחשבון שהמחיר עשוי להשתנות משום שקיימים מספר דגמים וגם התשתית שעליה אנו מתקינים קובעת את המחיר הסופי.

 מחירון גדרות אלומיניום 

סוג הגדר מחיר למ"ר
גדר אלומיניום דגם אופיס 600-800
גדר אלומיניום דגם בלגי 650-850
גדר אלומיניום דגם קלאסי 650-850
גדר אלומיניום דגם הייטק 250-550
גדר אלומיניום דגם כבלי נירוסטה 850-1000
גדר אלומיניום דגם אוריין 170-250
גדר אלומיניום דגם פרחים 170-250
גדר אלומיניום דגם תלתל 170-250
 
 

מחירים מחירון גדרות אלומיניום מחירים מעודכנים לשנת 2023

מחירון התקנת גדרות אלומיניום ובהשוואה לגדרות מסוגים שונים 

סוג הגדר תשתית מחיר
גדר אלומיניום קרקע 400-750
גדר אלומיניום בטון 450-850
גדר רשת קרקע 150-700
גדר רשת בטון 120-750
גדר פלסטיק קרקע 300-700
גדר פלסטיק בטון 200-700
גדר מתכת קרקע 350-950
גדר מתכת בטון 400-950
 

הפופולאריות של גדרות אלומיניום 

גדרות אלומיניום צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל יתרונותיהם הרבים. אחד היתרונות העיקריים של גדרות אלומיניום הוא העמידות שלהם. בניגוד לחומרים מסורתיים כמו עץ או ברזל, האלומיניום עמיד בפני חלודה, קורוזיה וריקבון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לשימוש חיצוני. בנוסף, גדרות אלומיניום עמידות מאוד בפני תנאי מזג אוויר קשים, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור אזורים עם טמפרטורות קיצוניות או לחות גבוהה.

יתרון נוסף של גדרות אלומיניום טמון בדרישות תחזוקה נמוכות. בניגוד לגדרות עץ הדורשות צביעה או צביעה רגילה, גדרות אלומיניום פשוט זקוקות לניקוי מדי פעם כדי שהן ייראו במיטבן. זה לא רק חוסך זמן וכסף אלא גם מבטיח שהגדר תשמור על המראה שלה לאורך שנים.

מבחינת אסתטיקה, גדרות אלומיניום כוללות מגוון רחב של סגנונות ועיצובים שיתאימו לכל טעם או סגנון אדריכלי. בין אם אתם מעדיפים מראה מודרני, מלוטש או עיצוב מסורתי ומקושט יותר, ישנה אפשרות לגדר אלומיניום שתענה על הצרכים שלכם. בנוסף, ניתן להתאים גדרות אלומיניום במגוון גימורים, צבעים ואביזרים כדי ליצור מראה ייחודי ומותאם אישית לנכס.

יתר על כן, גדרות אלומיניום מהוות בחירה ידידותית לסביבה. אלומיניום הוא חומר שניתן למחזור, וגדרות אלומיניום רבות עשויות מחומרים ממוחזרים. בבחירת גדרות אלומיניום, אתה לא רק משקיע במוצר עמיד ועמיד אלא גם תורם לעתיד בר קיימא.

גדר אלומיניום: האם המחיר שווה את ההשקעה?

השקעה בגדר אלומיניום מתקדמת או "הייטק" עשויה לבוא עם תג מחיר גבוה יותר, אך היא מציעה מגוון תכונות ויתרונות מתקדמות שהופכים אותה לשקולה. יתרון מרכזי אחד של גדרות אלומיניום מתקדמות הוא תכונות האבטחה המשופרות שלהן – מה שהופך אותן לבחירה אופטימאלית בתור גדר אלומיניום למרפסת . גדרות אלו מגיעות לרוב עם מנגנוני נעילה מתקדמים, חיישני תנועה ומערכות מעקב, המספקות שכבת הגנה נוספת על הרכוש שלך.

בנוסף לאבטחה, גדרות אלומיניום הייטק מציעות נוחות וקלות שימוש. דגמים רבים מגיעים עם גישה לשלט רחוק, המאפשר לפתוח ולסגור את השער בלחיצת כפתור פשוטה. זה מועיל במיוחד לבעלי בתים עם נכסים גדולים או לבעלי בעיות ניידות.

יתרון נוסף של גדרות אלומיניום הייטק הוא השילוב שלהן עם טכנולוגיית הבית החכם. עם היכולת להתחבר למערכת האוטומציה הביתית, גדרות אלו ניתנות לשליטה ובקרה מרחוק דרך הטלפון החכם או הטאבלט. מה שמאפשר לנהל גישה, לקבל התראות ואפילו לצפות בעדכוני מצלמה חיים מכל מקום, מה שמספק שקט נפשי ונוחות נוספים.

בנוסף, גדרות אלומיניום הייטק מגיעות לרוב עם ציפויים מתקדמים עמידים בפני מזג אוויר, מה שמבטיח שהן יכולות לעמוד אפילו בתנאי הסביבה הקשים ביותר. המשמעות היא שתוכלו לצפות שהגדר שלכם תשמור על המראה והפונקציונליות שלה לאורך שנים רבות ללא צורך בתיקונים או החלפות תכופות.

כמובן, שיש לבדוק את הנושא של העלות מול תועלת ולבדוק את הנושא של גדר אלומיניום הייטק מחיר ואף להשוות אותו מול גדר אלומיניום מחיר למטר. 

האם ניתן להתקין את הגדרות בצורה עצמית ולחסוך בעלויות?

חברות רבות מספקות גדרות להרכב עצמית, ההרכבה נורא פשוט ומצריכה השקעה מינימלית של זמן לעומת התועלת. התקנת בצורה עצמית תוזיל את העלויות בצורה משמעותית, תצטרכו לשלם רק על הגדרות. לפניכם סרטון המסביר על התהליך הפשוט: 


ישנם מספר מצבים בהם יהיה מתאים להשתמש בגדר אלומיניום:

נכסי מגורים: גדרות אלומיניום הן בחירה פופולרית לנכסי מגורים משום שהן עמידות, התחזוקה נמוכה, והן מספקות מראה נעים מבחינה ויזואלית. הם יכולים לשמש כדי להגדיר קווי מגרש, לספק פרטיות ולשפר את האסתטיקה של בית.

נכסים מסחריים: גדרות אלומיניום משמשות בדרך כלל גם על נכסים מסחריים, כגון עסקים, בתי ספר ופארקים. הם יכולים לשמש כדי לאבטח את הנכס, לספק מחסום לגישה לא מורשית, ולשפר את המראה הכללי של הנכס.

אזורים עם מזג אוויר קשה: אלומיניום עמיד בפני קורוזיה ויכול לעמוד בטמפרטורות קיצוניות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אזורים עם תנאי מזג אוויר קשים כגון אזורי חוף או תעשייה.

אזורי בריכה: גדרות אלומיניום הן בחירה פופולרית עבור אזורי בריכה כי הם לא רעילים ולא מחלידים, ולכן הם לא יהרסו את צבע המים או יפגעו בציוד הבריכה.

אזורי תעבורה גבוהים: גדרות אלומיניום יכולות לעמוד בפני תנועה כבדה של כלי רכב ורגליים, מה שהופך אותן לאופציה מתאימה לאזורים עם פעילות רבה.

קל משקל אך חסון: אם אתם זקוקים לגדר שיכולה לעמוד בפני הרוח, אך עדיין קלה מספיק כדי להיות קלה להתקנה, גדר אלומיניום היא אפשרות אידיאלית.

חשוב לשקול את הצרכים הספציפיים שלך ואת התנאים של האזור שלך לפני שתחליט להשתמש גדר אלומיניום. מומלץ להתייעץ עם קבלן גדר מקצועי, שיכול לעזור לך לקבוע אם גדר אלומיניום היא הבחירה הנכונה עבור הנכס שלך.

"עלות האיכות נשכחת מזמן, אבל האיכות עצמה נשארת"

כשמדובר בתמחור גדרות אלומיניום כמו גם אלמנטים שונים מאותו החומר כמו " מחיר של פרגולות אלומיניום", חשוב לזכור את הפתגם הנצחי שלעולם אין להתפשר על איכות. אמנם עלות היא גורם חשוב בכל החלטת רכישה, אך היא לא אמורה להאפיל על חשיבות ההשקעה בגדר אלומיניום איכותית.

בחירה בגדר אלומיניום איכותית מבטיחה עמידות, אורך חיים ושביעות רצון כללית מההשקעה. גדר אלומיניום הבנויה היטב תעמוד במבחן הזמן, תעמוד בתנאי מזג אוויר קשים ותספק אבטחה אמינה לשנים הבאות.

למרות שזה עשוי להיות מפתה לבחור בחלופה זולה יותר, חשוב לקחת בחשבון את החסרונות הפוטנציאליים. גדרות אלומיניום במחיר נמוך יותר עשויות להיות עשויות מחומרים נחותים, מה שמוביל לתוחלת חיים קצרה יותר ועלויות תחזוקה מוגדלות בטווח הארוך. בנוסף, אפשרויות זולות יותר עשויות להיעדר את החוזק והיציבות הדרושים כדי לאבטח את הנכס ביעילות.

על ידי השקעה בגדר אלומיניום איכותית, אתה לא רק מבטיח את הבטיחות והביטחון של הנכס, אלא גם משפר את המשיכה האסתטית הכוללת שלו. העיצוב המלוטש והמודרני של גדרות אלומיניום מוסיף נופך של אלגנטיות לכל נוף, ויוצר מראה נעים ומגובש מבחינה ויזואלית.

יתרה מכך, יצרנים וספקים בעלי מוניטין של גדרות אלומיניום מציעים אחריות ותמיכת לקוחות, המספקים שקט נפשי וביטחון באיכות המוצרים שלהם. רמת תמיכה זו חשובה מאין כמותה ויש לקחת בחשבון את הערך הכולל של ההשקעה.

כמובן, שבכדי להבטיח יחס עלות מול תועלת שהוא לא פחות ממושלם, חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים המשפיעים הן על הבחירה והן על המחיר כמו:  גדר אלומיניום להרכבה עצמית מחיר, לעומת המחיר של גדר אלומיניום עם התקנה מקצועית.

עוד באותו נושא

דלתות אלומיניום – דלתות מעוצבות שגם מגנות

דלתות אלומיניום – דלתות מעוצבות שגם מגנות

דלתות אלומיניום הן דלתות אשר ייחודן הינו בעיצוב המרשים שלהן וכך הנכם מקבלים גם דלת מגנה אך גם דלת בשלל סגנונות מקוריים לבית או למשרדכאשר אנו...

חלונות אלומיניום המדריך השלם באתר לפניכם (מעודכן 2023)

חלונות אלומיניום המדריך השלם באתר לפניכם (מעודכן 2023)

מחירי חלונות אלומיניום יכולים להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. ראשית, לגודל ועיצוב החלון יש תפקיד משמעותי בקביעת העלות. חלונות גדולים יותר...

גדרות אלומיניום - הצעות הטובות בשוק

גדרות אלומיניום - הצעות הטובות בשוק

כיום ניתן להרכיב גדרות אלומיניום עמידות ומעוצבות בעצמכם. בחרו את הגדר הרצוייה לכם ודאגו כי כל חלקיה מצורפים וכך תחסכו כסף רב ותהנו לגדר...

עיצוב תריסי אלומיניום – מצללים את החדר בסטייל

עיצוב תריסי אלומיניום – מצללים את החדר בסטייל

מגוון של תריסי אלומיניום מאפשר לכם לשלוט על הצללת החדר וגם להוסיף לו פן דקורטיבי מיוחד עם תריסים יפייפיים ומעוצביםכולנו זוכרים את התריסים...

תריסי גלילה - המדריך השלם לצרכן

תריסי גלילה - המדריך השלם לצרכן

מלבד היופי של תריסי גלילה, הם גם שומרים על שקט וניקיון, הנה מדריך קצר למי שמעוניין להעניק לבית שלו מראה קצת שונה דלתות ציר, או ה"דלת הרגילה",...

string(37) "categoryגדרות אלומיניום"