תמיד חלמתם על בית עם גינה? אם הצלחתם להגשים את החלום ויש לכם בשטח הבית גינה, חצר או מרפסת, אין שום סיבה שלא תהנו ממנה בכל ימות השנה! פרגולות אלומיניום הן הבחירה המושלמת לקירוי והצללת הגינה. יחד עם זאת, לפני שאתם ממהרים לקנות ולהתקין, חשוב שתהיו מודעים למחירים ולגורמים המשפיעים. 

פרגולות אלומיניום מחיר
 
אז נתחיל מהשורה התחתונה, בממוצע, המחיר למטר לפרגולת אלומיניום בסיסית נע בין 700 ל-1500 שח. עם זאת, חשוב לציין שזוהי רק הערכה גסה, והעלות בפועל עשויה להשתנות בהתבסס על העדפות אישיות ואפשרויות התאמה אישית – כך שלפני שבוחרים פרגולת אלומיניום קיימת חשיבות גבוהה להגדיר את מלוא הדרישות והצרכים.
 
גם גורמים כמו סוג החומר (לדוגמא, האם מדובר באלומיניום או רק ציפוי אלומניום), איכות ומותג יכולים להשפיע על המחיר למטר. לדוגמה, פרגולות אלומיניום יוקרתיות מחומרי פרימיום עשויות לעלות יותר בהשוואה לאלו העשויות מחומרים סטנדרטיים. בנוסף, אם תבחרו בעיצוב מותאם אישית, המחיר למטר עשוי לעלות גם כן.
 
זה גם חיוני לשקול כל תכונות או אביזרים נוספים שתרצה לכלול בפרגולת האלומיניום . אלה יכולים לנוע ממערכות תאורה מובנות ועד חופות נשלפות ממונעות. כל תכונה מתקדמת נוספת שכזאת תוסיף לעלות הכוללת של הפרגולה. לכן, חשוב לקחת בחשבון את העלויות הללו בעת קביעת המחיר למטר.
כן, יש לקחת בחשבון גם את עלויות ההתקנה. בעוד שחלק מפרגולות אלומיניום עשויות להגיע עם שירותי התקנה כלולים במחיר, אחרות עשויות לדרוש שכירת מתקין מקצועי בנפרד. זה יכול להוסיף לעלות הכוללת של הפרגולה. כך שאם אתם לא "הנדמנים" שיכולים לבצע את ההתקנה באופן עצמאי ובצורה כזאת לחסוך במידה רבה בעלויות, אז יש לקחת בחשבון שגם ההתקנה כרוכה בעלות – כאשר החדשות הטובות הן שברוב המקרים, המחירים המפורסמים יכללו הן את עלות הפרגולה עצמה והן את עלות ההתקנה.

 

פרגולות חשמליות: האם הן שוות את המחיר?

 
פרגולות חשמליות הן אופציה מודרנית ונוחה למי שמחפש לשפר את מרחב המחיה החיצוני שלהם. עם זאת, אנשים רבים תוהים האם העלות הנוספת של פרגולה חשמלית באמת שווה את זה. עם היכולת להחזיר או להרחיב את החופה בלחיצת כפתור, פרגולות חשמליות מציעות נוחות וקלות שימוש ללא תחרות. הם מספקים את הגמישות להתאים את כמות הצל או אור השמש בהתאם להעדפות או לתנאי מזג האוויר. תכונה זו לבדה יכולה לשפר מאוד את חווית החוץ ולהפוך את הפרגולה  לפונקציונלית יותר לאורך היום – וכזאת אשר תתאים לאורח החיים.
 
בנוסף לנוחות, פרגולות חשמליות מגיעות לרוב עם מערכות תאורה משולבות, המאפשרות ליצור אווירה נעימה ומזמינה בשעות הערב. היכולת לעמעם או להתאים את התאורה מוסיפה שכבה נוספת של התאמה אישית ורבגוניות לחלל החיצוני. נסו לדמיין את עצמכם מארחים מסיבת ארוחת ערב או נרגעים עם ספר טוב מתחת לזוהר הרך של אורות הפרגולה – זה באמת יכול להפוך את השטח החיצוני שלכם למקלט קסום אשר זמין בכל ימות השנה ובכל תנאי מזג האוויר – עם פרגולת אלומיניום אף אחד לא יכול להפריד ביניכם לבין הגינה שלכם.
 
כאשר בוחנים את מחירה של פרגולה חשמלית, חשוב לשקול את היתרונות שהיא מציעה מול הצרכים וההעדפות האישיות שלכם. אם אתם מעריכים נוחות, גמישות ויכולת להתאים אישית את החלל החיצוני שלכם, אז פרגולה חשמלית עשויה להיות שווה את ההשקעה – ובכוחה להקל במידה רבה על החיים שלכם. עם זאת, אם אתם נותנים עדיפות לפשטות ומסתפקים בהתאמה ידנית של חופת הפרגולה שלכם, פרגולה מסורתית עשויה להספיק.

 

"היופי של פרגולת אלומיניום הוא שהיא משלבת חוזק עם סגנון"

 
פרגולות אלומיניום דמוי עץ מציעות את הטוב משני העולמות – היופי הנצחי של העץ והעמידות של האלומיניום. פרגולות אלו נועדו לחקות את המרקם והגרגר הטבעי של העץ, ומספקות מראה אלגנטי ומתוחכם לחלל החיצוני. בין אם אותו החלל מתאפיין באסתטיקה מודרנית או מסורתית, פרגולות אלומיניום דמוי עץ יכולות להשתלב בצורה חלקה ולשפר את המשיכה הכללית של הבית.
 
אחד היתרונות של בחירה בפרגולת אלומיניום דמוי עץ הוא דרישות התחזוקה הנמוכות שלה. בניגוד לעץ אמיתי, הדורש כתמים, איטום והגנה שוטפים מפני רטיבות ומזיקים, פרגולות אלומיניום עמידות בפני ריקבון, נזקי טרמיטים ודהייה. זה אומר שאתה יכול ליהנות מהיופי של העץ ללא הטרחה של תחזוקה מתמדת.
 
כאשר מדובר בתמחור, פרגולות אלומיניום דמוי עץ נופלות בדרך כלל בקטגוריית הביניים. המחיר המדויק יהיה תלוי בגורמים כמו הגודל, מורכבות העיצוב ותכונות נוספות שתבחרו. עם זאת, בהשוואה לפרגולות עץ מסורתיות, אפשרויות אלומיניום דמוי עץ נוטות להיות חסכוניות יותר בטווח הארוך בשל אורך החיים שלהן ודרישות תחזוקה מינימליות.
בכל מקרה, ההמלצה היא לאסוף כמה שיותר מידע על מחירים ולהבין את ההבדלים בין הסוגים השונים, על מנת לבצע בסופו של דבר את הבחירה הטובה ביותר, ביחס העלות אל מול התועלת.

 

פרגולות מורכבות מראש: מה המחיר?

 
פרגולות מורכבות מציעות פתרון נוח וחוסך זמן לבעלי בתים שרוצים ליהנות מהמרחב החיצוני שלהם ללא טרחה של בנייה וללא צורך בהתקנה – אשר גם כרוכה בעלות וגם בזמן. פרגולות אלו מגיעות בנויות מראש ומוכנות להתקנה, ומבטלות את הצורך במדידה, חיתוך והרכבת רכיבים בודדים.
 
המחיר המדויק של פרגולה מורכבת יהיה תלוי בגורמים שונים, כגון הגודל, מורכבות העיצוב, החומרים בהם נעשה שימוש וכל תכונות נוספות או אפשרויות התאמה אישית – לדוגמא, אם יעלה צורך להכניס לתמונה שירותי ייעוץ על עבודות אלומיניום המחיר יכול לעלות.  חשוב לקחת בחשבון גורמים אלה בעת השוואת מחירים מספקים או יצרנים שונים.
 
בעוד שהעלות המוקדמת של פרגולה מורכבת עשויה להיות גבוהה יותר, חשוב לקחת בחשבון את היתרונות לטווח הארוך ואת החיסכון הפוטנציאלי בעלויות. בבחירת פרגולה מורכבת, תוכלו להימנע מטעויות פוטנציאליות או עיכובים שעלולים להתרחש בתהליך הבנייה. בנוסף, פרגולות מורכבות מגיעות לרוב עם אחריות המספקת שקט נפשי והגנה מפני כל פגמי ייצור – כך שאם תגלו בפועל בעיה בפרגולה, תוכלו ליצור קשר עם הספק והוא כבר ידאג לתקן את הפרגולה.
 
מומלץ לחקור ולהשוות מחירים מספקים שונים כדי להבטיח את קבלת התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה. בנוסף, יש לשקול את המוניטין ואת ביקורות הלקוחות של הספק כדי להבטיח שהם מספקים מוצרים איכותיים ושירות לקוחות אמין. ניתן להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקרוא ביקורות וחוות דעת על ספקים שונים וכמובן, גם ליצור קשר עם הספקים ולשאול שאלות על מנת לקבל את כל הפרטים.

 

פרגולות תלויות: מהן העלויות?

 
פרגולות תלויות, המכונה גם פרגולות צפות, מציעות אסתטיקה ייחודית ומודרנית לכל חלל חיצוני. פרגולות אלו מיועדות להצמדה למבנים קיימים, כגון קירות או גגות, ויוצרות הרחבה חלקה ומסוגננת. בכל הנוגע לתמחור, פרגולות תלויות יכולות להשתנות בהתאם למספר גורמים – שחשוב להיות מודעים אליהם.
 
הנושא של עלות פרגולת אלומיניום תלויה תהיה תלויה (תרתי משמע :)) בגורמים כמו הגודל, החומרים בהם נעשה שימוש, מורכבות העיצוב וכל תכונות נוספות או אפשרויות התאמה אישית. החומרים המשמשים יכולים להשפיע מאוד על המחיר, עם אפשרויות החל מאלומיניום ידידותי לתקציב ועד חומרים יקרים יותר כמו ארז או סקויה.
 
גם גודל הפרגולה ישחק תפקיד בקביעת המחיר. פרגולות גדולות יותר ידרשו יותר חומרים ועבודה, וכתוצאה מכך עלות כוללת גבוהה יותר. בנוסף, מורכבות העיצוב, כגון דפוסים מורכבים או עקומות, יכולה גם להוסיף למחיר הסופי.
 
חשוב לקחת בחשבון את איכות החומרים ואת מורכבות העבודה והאומנות בהשוואת מחירים. אפשרויות זולות יותר עשויות לחסוך כסף מראש, אך עשויות שלא להציע את אותה עמידות או משיכה אסתטית כמו אפשרויות באיכות גבוהה יותר. השקעה בפרגולה תלויה עשויה היטב יכולה להבטיח שהיא תעמוד במבחן הזמן ותשאר מוקד של החלל החיצוני שלכם לשנים רבות – ולכן, שווה לשלם קצת יותר. לרוב, טווח המחירים של פרגולות תלויות ינוע בין 800 ל-1200 ש"ח למ"ר.

 

מחירי פרגולות אלומיניום

 
אם הגעתם למסקנה כי פרגולת אלומיניום תהווה את הבחירה הנכונה בעבורכם, להלן טווחי המחירים (יש להוסיף מע"מ):

פרגולת אלומיניום עומדתפרגולת אלומיניום תלויהפרגולה חשמלית מתכווננתפרגולה חשמלית נאספת
700 - 1100 שח למ"ר800 - 1200 שח למ"ר1500 - 1900 שח למ"ר1500 - 2000 שח למ"ר

 

פרגולות אלומיניום של טרלידור

 
פרגולות אלומיניום של טרלידור, שהוא מותג ישראלי פרטי הנחשב למוביל בתחום, מציעות פתרון מתוחכם ואלגנטי לחללים חיצוניים. פרגולות אלו עשויות מחומרי אלומיניום איכותיים ומעוצבות לספק גם יופי וגם פונקציונליות. כאשר בוחנים את העלות של פרגולת אלומיניום של טרלידור, מספר גורמים נכנסים לתמונה.
 
אחד הגורמים העיקריים שתורמים לעלות פרגולות אלומיניום של טרלידור הוא הגודל והמורכבות העיצובית. פרגולות גדולות יותר עם עיצובים מורכבים ידרשו יותר חומרים ועבודה, וכתוצאה מכך תג מחיר גבוה יותר. גם אפשרויות ההתאמה האישית, כמו הוספת אלמנטים דקורטיביים או שילוב מערכות תאורה, יכולות להגדיל את העלות הכוללת.
 
כמובן, שאם אתם רוצים להבטיח כי פרגולות טרילדור מהוות כבחירה הנכונה בעבורכם, ההמלצה היא לערוך השוואה גם מול מותגים וספקים מובילים נוספים בעולם הפרגולות – ובישראל יש כידוע לא מעט מהם.
 

השוואת מחיר פרגולה מאלומיניום למחיר פרגולה מעץ

 
מחירן של פרגולות מאלומיניום הינו גבוה יותר בהשוואה לפרגולה מעץ וחשוב להיות מודעים להפרשי המחירים. יחד עם זאת, במידה ולוקחים בחשבון את איכות האלומיניום ואת העמידות שלו, עתידים לגלות שבמקרים רבים משתלם לשלם יותר בכדי ליהנות מאיכות ועמידות ברמה בלתי מתפשרת.
אם אתם מבקשים ליהנות מהנראות של פרגולת העץ ביחד עם האיכות של האלומיניום, תשמחו לגלות שיש אפשרות המגיע בצורה של פרגולת אלומיניום דמוית עץ.
 
כמובן, שבכדי לקבל החלטות מושכלות, קיימת חשיבות גבוהה להכיר לעומק את היתרונות של פרגולת אלומיניום בהשוואה לפרגולת מעץ ולהבין אלו מהסוגי יענו בצורה טובה יותר על הצרכים שלכם. מעבר לכך, כדאי לערוך סקר מחירים מקיף אשר יאפשר לכם ליהנות בסופו של דבר מפרגולה אשר תענה על מלוא הדרישות שלכם בעלות האטרקטיבית ביותר.
 

הבנת הגורמים המשפיעים על מחירן של פרגולות אלומיניום

 
בכל הנוגע להבנת הגורמים המשפיעים על מחיר פרגולות אלומיניום, חשוב לקחת בחשבון אלמנטים שונים. בראש ובראשונה, לגודל הפרגולה תפקיד משמעותי בקביעת העלות. ככל שהגודל יגדל, יידרשו יותר חומרים לבנייה, וכתוצאה מכך מחיר גבוה יותר. בנוסף, מורכבות העיצוב תשפיע גם על העלות הכוללת. פרגולות עם דוגמאות מורכבות או צורות ייחודיות עשויות לדרוש עבודה ומומחיות נוספת, ובכך להעלות את המחיר.
 
גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג האלומיניום המשמש. לדרגות שונות של אלומיניום יש רמות שונות של עמידות, חוזק ועמידות בפני קורוזיה. אלומיניום באיכות גבוהה יותר יגיע בדרך כלל במחיר גבוה יותר, אך יציע אורך חיים וביצועים טובים יותר בתנאי חוץ. בנוסף, עובי האלומיניום המשמש בבניית הפרגולה ישפיע גם על העלות. פרופילי אלומיניום עבים יותר מספקים יציבות מבנית מוגברת אך עשויים להוסיף להוצאה הכוללת.
 
גם אפשרויות התאמה אישית תורמות למחירן של פרגולות אלומיניום. תכונות כגון מערכות תאורה משולבות, רפפות ממונעות או אלמנטים דקורטיביים נוספים יכולים לשפר את הפונקציונליות ואת המשיכה האסתטית אך עשויות לעלות בעלות נוספת. חשוב לקחת בחשבון את אפשרויות ההתאמה האישיות הללו בעת הכנת התקציב אשר יוקצה עבור פרגולת אלומיניום.
 
לבסוף, אין להתעלם מעלויות ההתקנה והעבודה. הזמנת מתקין מקצועי עם מומחיות בפרגולות אלומיניום מבטיחה הרכבה נכונה וממקסמת את אורך חיי המבנה. המורכבות של תהליך ההתקנה, הכנת האתר וכל ההיתרים הדרושים יכולים להשפיע על העלות הסופית.
 
כדאי לבחור כמובן את המתקין בקפידה וגם אם המתקין מגיע מטעם החברה, מומלץ לבדוק מה הניסיון שלו בתחום, האם יש לו הסמכה ייעודית וכל פרט אחר אשר יאפשר לכם שקט נפשי בנושא.

 

יועץ אלומיניום
מאירי רון
ייעוץ אלומיניום

מנהל פורום אלומיניום

ניסיון של מעל 30 שנה בענף האלומיניום לבנין. ניסיון של כ 15 שנה בנושא תקינת אלומיניום. רון מאירי, יועץ אלומיניום בעל ניסיון של 32 שנה בתחום האלומיניום, החל את דרכו משלב ההתקנה, הייצור, ניהול הבטחת איכות של מכון התקנים ועד תפקידו היום כיועץ אלומיניום לחברות בניה, לאדריכלים וליזמים בשוק הפרטי והציבורי.

שאלות גולשים מהפורום בנושא פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולות אלומיניום קירוי והצללה

www.spartas.co.il אשמח להמליץ על חברה נהדרת מקצועית אמינה ובמחירים אטרקטיביים החברה האלו עשו עבודה נהדרת פתרונות יצירתיים לקירוי והצללה פרגולות אלומיניום -מרקיזות -סוככים -נופלות...

הודעות בפורום פורום אלומיניום 18/04/2016
פרגולות אלומיניום קירוי והצללה

www.spartas.co.il אשמח להמליץ על חברה נהדרת מקצועית אמינה ובמחירים אטרקטיביים החברה האלו עשו עבודה נהדרת פתרונות יצירתיים לקירוי והצללה פרגולות אלומיניום -מרקיזות -סוככים -נופלות...

הודעות בפורום פורום אלומיניום 18/04/2016
פרגולה

האם יש אפשרות לבחור פרגולות אלמוניום מתוך היצע קיים או שאני חייב לבצע הזמנה אישית? צריך פרגולה לגינה, סטנדרטית ומעדיף מאלומיניום, אין לי דרישות מיוחדות חוץ ממחיר אטרקטיבי..

הודעות בפורום פורום אלומיניום 04/12/2019
פרגולה

האם יש אפשרות לבחור פרגולות אלמוניום מתוך היצע קיים או שאני חייב לבצע הזמנה אישית? צריך פרגולה לגינה, סטנדרטית ומעדיף מאלומיניום, אין לי דרישות מיוחדות חוץ ממחיר אטרקטיבי..

הודעות בפורום פורום אלומיניום 04/12/2019