שלום
אני קיבלתי דירה חדשה מקבלן.
חלון המרפסת מהסלון הגדול הגיע ללא: 1. תריס חשמלי שלא עובד; 2. ללא המוט הידני במקרה לש הפסקת חשמל.
במקום שהספק יתקן זאת לפני קבלת הדירה, קיבלתי את הדירה והתבקשתי לתאם.
הדירה איננה בעיר מגוריי, והספק אינו מוכן לתקן את זה בלי שאני מגיע פיזית לדירה, משמע בלי שאני אקח יום חופש על טעות של הספק עצמו.
אני חוזר- הספק מבקש ממני, לתאם יום עבודה, לקחת חופש, לחקות לו בין 10-14, על טעות שלו, ולא מאפשר לי לתת לו מפתח לתקן את זה בעצמו.
השירות לא טוב, המוצר פגום, והאחרית על הלקוח.
הפוך
אשמח להתייחסות, דוד